Domowa granola – bez glutenu i bez cukru

Domowa granola, to zdrowa alternatywa dla musli, które z reguły są dosładzane cukrem. Stworzycie z niej szybkie i pożywne śniadanie lub efektowny deser. Zobaczcie sami 🙂

 

Składniki:

✅ 1 szklanka płatków jaglanych INCOLA
✅ 1 szklanka płatków gryczanych INCOLA
✅ 3 łyżki płynnego oleju kokosowego
✅ pół szklanki soku jabłkowego
✅ łyżeczka płynnego miodu (można dodać więcej)
✅ spora garść grubo pokrojonych orzechów laskowych
✅ spora garść rodzynek

 

Wszystkie składniki (oprócz rodzynek) wymieszać i wyłożyć na blachę z papierem do pieczenia. Docisnąć górę i wyrównać boki tak, żeby za bardzo się nie przypiekły.

Piec przez 20 minut w piekarniku nagrzanym do 180°C i ustawionym na grzanie góra-dół. Po tym czasie całość przemieszać i piec jeszcze ok. 10-15 minut, pilnując żeby granola się nie spaliła.

Po upieczeniu dodać rodzynki.

Granolę podawać z jogurtem i owocami w całości lub zmiksowanymi 😉

 

Gotowe 🙂

 

O autorze:

Małgosia – ze względów zdrowotnych przybywa na diecie bezglutenowej od 4 lat. Od zawsze uwielbia gotować, a inspiracje to tak naprawdę w większości Jej autorskie pomysły, których jest tak dużo, że nie nadąża ich realizować.

Dba, aby potrawy były kolorowe, smaczne i nie kojarzyły się z jedzeniem tektury, a przede wszystkim były z produktów dostępnych dla każdego i łatwe w przygotowaniu.

Małgosia prowadzi swoje konto na instagramie @mniammniam_bez_glutenu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie publikowany. Wymagane pola są oznaczone *

eighteen + two =